مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 08:222022-04-08سياسي

واکنش رییسی به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج


رییس جمهوری در واکنش به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج گفت: ما که با مترو آمدیم و افطار هم مهمان دانشجویان بودیم؛ نکند به نام ما و به کام دیگران شود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، انتشار نامه جعلی پیش از سفر روز پنجشنبه حجت الاسلام رییسی به استان البرز که به دروغ پردازی علیه دولت و ادعای هزینه 800 میلیون تومانی سفر رییس جمهوری و هیأت همراه به کرج پرداخته بود، بازتاب گسترده ای در محافل رسانه ای کشور به همراه داشت به طوری که شخص ایشان نیز در جلسه شورای اداری استان البرز بدان اشاره ای داشت.

رییس جمهوری در بخشی از اظهار خود در این جلسه بیان کرد: مثل اینکه در آغاز سفر ما یک برگه ای را در ارتباط با خرج سفر پخش کردند که ما نمی دانیم؛ چون ما با مترو به کرج آمدیم و افطار هم با آقایان امام جمعه و استاندار مهمان دانشجویان در خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بودیم و سر سفره دانشجویان نشسته بودیم.

وی به طنز ادامه داد: این هزینه کجا می رود؛ نکند به نام ما و به کام دیگران شود! شایعه پراکنی درباره هزینه سفر هیأت دولت به استان البرز، تازه ترین نمونه از تداوم گرم بودن بازار دروغ پراکنی و تخریب دولت سیزدهم به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییسی به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج

واکنش رییسی به خبرسازی درباره هزینه سفر به کرج