مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 06:522022-04-08حوادث

مجروح شدن مامور منابع طبیعی لردگان در درگیری با قاچاقچیان چوب


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لردگان گفت: سه نفر از ماموران منابع طبیعی این شهرستان در حین درگیری با قاچاقچیان چوب مصدوم شدند که یکی از مصدومان به بیمارستان منتقل شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لردگان گفت: سه نفر از ماموران منابع طبیعی این شهرستان در حین درگیری با قاچاقچیان چوب مصدوم شدند که یکی از مصدومان به بیمارستان منتقل شد.

آیت حسنی در گفت گو با ایسنا از مجروح شدن سه مامور منابع طبیعی در درگیری با قاچاقچیان چوب در شهرستان لردگان خبر داد و اظهار کرد: یکی از مصدومان به بیمارستان شهدای این شهرستان جهت انجام اقدامات درمانی منتقل شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لردگان در اعلام جزییات حادثه، افزود: در پی گزارشی مبنی بر فعالیت قاچاقچیان چوب در بخش فلارد، ماموران منابع طبیعی به محل اعزام شدند و خودروی متعلق به قاچاقچیان را متوقف کردند.

وی بیان کرد: پس از توقف خودرو، متهم با همکاری تعدادی افراد ناشناس به ماموران منابع طبیعی و خودروهای اداری و شخصی آن ها حمله ور شدند و ضمن وارد کردن خسارت به خودروها با ایجاد درگیری فیزیکی، متاسفانه موجب مجروج شدن ماموران شده و با خودروی حامل چوب متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجروح شدن مامور منابع طبیعی لردگان در درگیری با قاچاقچیان چوب

مجروح شدن مامور منابع طبیعی لردگان در درگیری با قاچاقچیان چوب