مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 06:472022-04-08سياسي

ایجاد تفرقه میان مردم ایران و افغانستان، سناریوی جدید دشمن است


سناریوی جدیدی که دشمنان، در افغانستان و ایران می خواهند اجرا کنند، قرار دادن مردم در برابر یکدیگر است به همین جهت مردم باید اتحاد خود را حفظ کرده تا مانع رسیدن دشمن به اهداف شومش شوند.

- قدرت الله حمزه نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد اقدام تروریستی در حرم مطهر رضوی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب، استکبار جهانی دائما در حال توطئه چینی علیه کشور ماست.

زمانی از طریق ترور به دنبال رسیدن به اهدافش بود، پس از ناکام ماندنِ عملیات های تروریستیِ اوایل انقلاب، به حمله نظامی روی آورد و پس از آن نیز شاهد ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی توسط این کشورها بودیم.

این نماینده مردم در مجلس افزود: دشمنان در تمام این دوران به دنبال ایجاد تفرقه بودند چرا که استکبار جهانی می داند اگر وحدت در میان مسلمین حاکم شود نمی توانند ثروت های ملت های مسلمان را چپاول کنند.

                               وی افزود: در این مسئله که استکبار جهانی در پشت صحنه مسائل اخیر است شکی وجود ندارد، در شرایط فعلی هدف اصلی دشمن در افغانستان و  ایران قرار دادن مردم در برابر یکدیگر است، به همین جهت مردم باید اتحاد خود را حفظ کرده تا مانع رسیدن دشمن به اهداف شومش شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تفرقه میان مردم ایران و افغانستان، سناریوی جدید دشمن است

ایجاد تفرقه میان مردم ایران و افغانستان، سناریوی جدید دشمن است