مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 06:022022-04-08سياسي

موفقیت دولت در گرو به کارگیری نیروهای کارآمد انقلابی و بومی در استان هاست


رییس جمهور با اشاره به ضرورت ها و دلایل سفرهای استانی دولت، انجام این سفرها را برای بررسی میدانی وضعیت استان ها لازم خواند و با رد برخی ابهام آفرینی ها درباره هزینه سفرها گفت: - رییس جمهور با اشاره به ضرورت ها و دلایل سفرهای استانی دولت، انجام این سفرها را برای بررسی میدانی وضعیت استان ها لازم خواند و با رد برخی ابهام آفرینی ها درباره هزینه سفرها گفت: سفرهای دولت مردمی جزء کم هزینه ترین سفرهاست.

بعنوان مثال بنده برای سفر به استان البرز از مترو استفاده کردم و افطار را نیز میهمان دانشجویان خوابگاه دانشگاه خوارزمی بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی که شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان البرز سخن می گفت، تحقق توسعه پایدار و متوازن در کشور و محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار را با پشت میزنشینی و مدیریت تمرکزگرا ناممکن دانست و خاطرنشان کرد: پس از برگزاری دور اول سفرها حتماً دور دوم سفرها را نیز برای رسیدگی و بررسی وضعیت و نحوه اجرای مصوبات دور اول سفرها برگزار خواهیم کرد.

رییس جمهور در ابتدای این جلسه با مرور فضایل ماه مبارک رمضان، گفت: دگرخواهی و مردم دوستی در پرتو خداخواهی و خدادوستی از مهم ترین آموزه های ماه رمضان هستند که این آموزه یکی از کارآمدترین و مؤثرترین تحقق جامعه آرمانی و الهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت دولت در گرو به کارگیری نیروهای کارآمد انقلابی و بومی در استان هاست

موفقیت دولت در گرو به کارگیری نیروهای کارآمد انقلابی و بومی در استان هاست