مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 05:572022-04-08پزشكي

زنگ بیدارباشِ کرونا برای «سلامت» و فرصتی که از دست رفت


رییس انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران، «سلامت» را حق و مطالبه ای همگانی خواند که در مواردی مورد غفلت قرار گرفته است و در عین حال با بیان اینکه کووید19 مانند زنگ بیدار باشی بود تا چشمان­مان را بازکنیم و تغییراتی ایجاد کنیم، - رییس انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران، سلامت را حق و مطالبه ای همگانی خواند که در مواردی مورد غفلت قرار گرفته است و در عین حال با بیان اینکه کووید19 مانند زنگ بیدار باشی بود تا چشمان­مان را بازکنیم و تغییراتی ایجاد کنیم، گفت: فرصت هایی برای ارتقای سواد سلامت جامعه و سواد پزشکی مردم داشتیم، اما تاکنون کار مفیدی در این راستا صورت نگرفته است.

محمد حسین تقدیسی، در گفت­ وگو با ایسنا با اشاره به شعار امسال روز جهانی بهداشت از سوی سازمان جهانی بهداشت با عنوان سیاره ما سلامت ما ، گفت: شعار امسال برگرفته از رویکردی است که سازمان جهانی بهداشت در طی سال ها آن را دنبال کرده است.

در طی 10 سال گذشته سازمان جهانی بهداشت تلاش بسیاری کرده تا این مفهوم را به نوعی برای جوامع، کشورها و مردم دنیا تبیین کند که مفهوم سلامتی چیست و چگونه این مفهوم در جهان معنادار می شود.

دگرگونی اساسی در دنیا با بحران کووید19 وی با این باور که خود پاندمی کووید 19 در جهان به سازمان جهانی بهداشت، مردم و دولت ها این کمک را کرد و نشان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بیدارباشِ کرونا برای «سلامت» و فرصتی که از دست رفت

زنگ بیدارباشِ کرونا برای «سلامت» و فرصتی که از دست رفت