مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 04:372022-04-08ورزشي

خیز دوومیدانی کاران معلول برای تکرار مدال های جاکارتا در چین


سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: تکلیف دوومیدانی کاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی چین بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مشخص خواهد شد.

- سرمربی تیم ملی پارادوومیدانی گفت: تکلیف دوومیدانی کاران اعزامی به بازی های پاراآسیایی چین بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور مشخص خواهد شد.

بهمن رضایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای آماده سازی دوومیدانی کاران جهت شرکت در بازی های پاراآسیایی چین، 9 مرحله اردو پیش بینی شده بود که 3 مرحله اردو سال گذشته با حضور 25 ورزشکار در اهواز برگزار شد، چهارمین مرحله اردوی آمادگی با حضور 10 ورزشکار زن و 25 نفر مرد از 14 فروردین در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب و شیرودی در حال برگزاری است و تا دوم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین چه زمانی مشخص خواهد شد، افزود: برای این که تکلیف دوومیدانی کاران اعزامی به چین مشخص شود، یک دوره مسابقات انتخابی و رکوردگیری دوومیدانی، 27 اردیبهشت با حضور نماینده IPC برگزار می شود که در پایان این رقابت ها، لیست نفرات اعزامی به بازی های پاراآسیایی اعلام خواهد شد.

در این رکوردگیری باید تمام ورزشکاران حتی آنهایی که شانس کسب مدال طلا دارند باید حضور پیدا کنند، غیبت دوومیدانی کاران در مسابقات قهرمانی کشور به منز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز دوومیدانی کاران معلول برای تکرار مدال های جاکارتا در چین

خیز دوومیدانی کاران معلول برای تکرار مدال های جاکارتا در چین