مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 02:372022-04-07سياسي

قرآنی کتابی برای همه نسل ها و عصرها/ ضرورت تفکر و عمل به قرآن


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قرآنی کتابی برای همه نسل ها و عصرها است، بر ضرورت تدبر، تفکر و عمل به قرآن تاکید کرد.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قرآن کتابی برای همه نسل ها و عصرها است، بر ضرورت تدبر، تفکر و عمل به قرآن تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی شامگاه پنج شنبه در جلسه تفسیر قرآن در سخنانی با اشاره به اندوه و تأسف امت حزب الله و مردم متدین، شریف و انقلابی استان لرستان در رابطه با حادثه ای که در صحن امام رضا (ع) به وقوع پیوست اظهار داشت: در این حادثه هم نسبت به حد و حریم امامت بی حرمتی صورت گرفت و هم منجر به شهادت و مجروح شدن روحانیون مجاهد، انقلابی و تلاش گر شد.

وی تاکید کرد: هوشیار باشیم که در راه رسیدن به آرمان ها و ارزش های اسلامی و دینی همان طور که در گذشته مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی از این توطئه ها و دسیسه های ترکیبی عبور کردند، با حفظ وحدت، به آرمان ها و ارزش های اسلامی نائل شویم.

قرآن مهم ترین و ارزشمندترین سند حقانیت دین اسلام است نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بزرگترین معجزه پیامبر اسلام قرآن است و قرآن مهم ترین و ارزشمندترین سند حقانیت دین اسلام است تصریح کرد: رسول گرامی اسلام می فرماید: به قرآن تمسک کنید، قرآن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآنی کتابی برای همه نسل ها و عصرها/ ضرورت تفکر و عمل به قرآن

قرآنی کتابی برای همه نسل ها و عصرها/ ضرورت تفکر و عمل به قرآن