مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 23:372022-04-07پزشكي

کمبود تخت های بیمارستانی البرز با بودجه ای مناسب جبران می شود


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: البرز سه هزار و 64 تخت بیمارستانی دارد که از میانگین کشوری بسیار کمتر است.

- ایسنا/البرز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: البرز سه هزار و 64 تخت بیمارستانی دارد که از میانگین کشوری بسیار کمتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام عین اللهی شامگاه پنجشنبه 18فروردین در جلسه شورای اداری استان البرز که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی البرز 297 هیات علمی دارد، اظهار کرد: در این استان 3 هزار و 200 دانشجوی رشته های پزشکی در شش دانشکده مشغول تحصیل هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه هنوز ربان تنها بیمارستان فردیس قیچی نشده، گفت: بنا شده 150 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان فردیس تخصیص یابد.

وی با بیان اینکه البرز سه هزار و 64 تخت بیمارستانی دارد که از میانگین کشوری بسیار کمتر است، توضیح داد: سرانه های تخت بیمارستانی البرز از میانگین کشوری عقب است و برای رفع این کمبود بنا شده بودجه مناسبی تخصیص یابد.

وی ادامه داد: مقرر شده 300 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سیدالشهدا (ع) کرج و 10 میلیارد تومان برای تکمیل محل نشست و برخاست و آشیانه بالگرد امدادی و 20 میلیارد تومان نیز برای تکمیل بیمارستان هشتگرد اختصاص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت های بیمارستانی البرز با بودجه ای مناسب جبران می شود

کمبود تخت های بیمارستانی البرز با بودجه ای مناسب جبران می شود