مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 23:222022-04-07سياسي

راه و آب دو مشکل عمده جزیره قشم است


احمد مرادی نماینده هرمزگان بر ضرورت رفع مشکل آب و جبران کمبود زیرساخت ها بخصوص در حوزه راه مناسب در جزیره قشم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی امشب در دیدار با احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان، اظهار کرد: با وجود اقداماتی که طی سنوات گذشته صورت گرفته، قشم برای حرکت به سوی توسعه نیازمند بسیاری از زیرساخت هاست که برای دستیابی به آنها نیازمند همراهی تمامی بخش ها هستیم.

وی در ادامه احداث پل خلیج فارس و حل مشکل آبرسانی به روستاهای غرب جزیره را دو خواسته دیرینه مردم جزیره قشم دانست که می بایست زودتر از این ها برای رفع آنها اقدامات اجرایی صورت می گرفت.

سرپرست منطقه آزاد قشم تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری، افزایش توانمندی و بهبود وضعیت معیشت جامعه محلی و رونق بخشیدن به اقتصاد جزیره از جمله مهمترین مسائلی است که می تواند موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره شود.

فتح الهی اعلام کرد: کارهای زیادی هنوز به سرانجام نرسیده است و برای آن برنامه ریزی صورت گرفته است و مطمئن هستیم با همدلی و تعامل سازنده میان نمایندگان مجلس، مسئولان و مردم می توان با سرعت بیشتری نسبت به رفع  مشکلات تلاش کنیم.

براساس این گزارش نماینده بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار مسائل و مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و آب دو مشکل عمده جزیره قشم است

راه و آب دو مشکل عمده جزیره قشم است