مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 22:372022-04-07اقتصادي

معادن تکاب با پرداخت همه حقوق قانونی فعالیت کنند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: معادن تکاب باید به صورت قاعده مند، با پرداخت همه حقوق قانونی و رعایت پیوست های زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت کنند.

- ، ناصر عتباتی امروز پنجشنبه آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب تکاب با تاکید بر اینکه مسئولان مانع از خام فروشی مواد معدنی در تکاب شوند، افزود: سرمایه گذاری در بخش منابع خدادادی و معادن و نیروی انسانی و تولید ثروت دانش بنیان برای توسعه تکاب ضروری است از این رو فعالیت معادن در این شهرستان باید معطوف به پرهیز از خام فروشی و ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری باشد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مقابله جدی و مبارزه قاطع با مؤلفه های ایجاد ناامنی و ارتقای شاخص های امنیتی، از اولویت های اصلی دستگاه قضا در کشور و به تبع آن، این استان است.

عتباتی افزود: قضات دادگستری با بهره گیری از همه ظرفیت ها، زمینه های ایجاد ناامنی روانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سو جریان ها را شناسایی کرده و با افراد مخلّ برخورد کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 29 پرونده قتل عمد در استان به صلح و سازش ختم شد، اضافه کرد: قاضی ها با همکاری و تعامل با بزرگان و معتمدان شهرها و استفاده از حلقه های جهادی صلح و سازس فرهنگ مصالحه را ترویج و نهادینه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن تکاب با پرداخت همه حقوق قانونی فعالیت کنند

معادن تکاب با پرداخت همه حقوق قانونی فعالیت کنند