مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 21:272022-04-07اقتصادي

موضع دولت درباره حذف ارز ترجیحی روشن بود


رییس جمهور در خصوص حذف ارز ترجیحی گفت: از اوایل سال به این فکر بودیم تا این موضوع را نیز به نحوی مدیریت کنیم که شوک اقتصادی وارد نشود و ثبات بازار حاکم باشد و به نحوی باشد که کار اقتصادی دنبال شده و اصلاح اقتصادی هم انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه 18 فروردین در سفر استانی به البرز در دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم البرز که در موسسه تحقیقات تهیه، تولید و اصلاح نهال و بذر کشور واقع در کرج برگزار شد، افزود: دولت برای دستیابی به وضع مطلوب در جامعه و تحقق گفتمان تحولگرا با استناد به بیانیه گام دوم پیش خواهد رفت.

وی به موضوع بودجه در سال گذشته و مشکلات اقتصادی اشاره کرد و تصریح کرد: مشکل دولت را مقام معظم رهبری حل کردند و با اختیارات خود اجازه دادند چند ماه باقی مانده سال 1400 را با حذف نکردن ارز ترجیحی وضعیت اقتصادی را دچار شوک نکنیم و با موفقیت 1400 را تمام کردیم و قانون بودجه 1401 را تصویب کردیم.

رییس جمهور ادامه داد: از اوایل سال به این فکر بودیم تا این موضوع را نیز به نحوی مدیریت کنیم که شوک اقتصادی وارد نشود و ثبات بازار حاکم باشد و به نحوی باشد که کار اقتصادی دنبال و اصلاح اقتصادی هم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع دولت درباره حذف ارز ترجیحی روشن بود

موضع دولت درباره حذف ارز ترجیحی روشن بود