مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 21:072022-04-07سياسي

نیاز است برای رفع مشکلات با اولویت بندی پیش رفت


قطعا در مقطع زمانی کوتاه نمی توان همه مسائل و مشکلات موجود را مرتفع کرد و باید با اولویت بندی آن ها و بر اساس برنامه ریزی صحیح پیش برویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان اظهار داشت: حرکت و برنامه ریزی های انجام شده در راستای رفع مشکلات و معضلات استان بالاخص شهرستان اصفهان بسیار امیدآفرین و شایسته تقدیر است.

وی افزود: بازدید میدانی یک روزه و طولانی مدت استاندار از بخش های مختلف منطقه جنوب شهرستان اصفهان و بررسی مسائل و مشکلات این منطقه بیانگر اراده بارز جدی و جهادگونه و همت والای او در خدمت صادقانه به مردم است.

احمدی با تأکید بر اینکه باید به منطقه جنوب شهرستان اصفهان توجه ویژه ای شود، تاکید کرد: باید به روستاهای کوی راه حق، کیچی، مرغ و قلعه شور و همچنین شهر بهارستان در منطقه جنوب شهرستان توجه ویژه ای شود که در بازدید میدانی امروز، مسائل و مشکلات این منطقه از نزدیک مشاهده، احصاء و در راستای رفع آن ها اقدام خواهد شد.

فرماندار اصفهان محور جنوب شهرستان را به عنوان یکی از معضلات این منطقه عنوان کرد و افزود: پیگیری و توجه ویژه به محور جنوب شهرستان، مستلزم عزم، هماهنگی و هم افزایی جدی بین بخشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز است برای رفع مشکلات با اولویت بندی پیش رفت

نیاز است برای رفع مشکلات با اولویت بندی پیش رفت