مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-07سياسي

اهدای یک قطعه زمین به خانواده 4 قلوهای البرزی


«انیسه خزعلی» با استناد به قانون جمعیت اظهار کرد: از سال 1400 سعی کرده ایم مقدماتی را فراهم کنیم تا خانواده هایی که از نعمت بیش از چهار فرزند برخوردار می شوند مورد حمایت قرار گیرند.

- انیسه خزعلی با استناد به قانون جمعیت اظهار کرد: از سال 1400 سعی کرده ایم مقدماتی را فراهم کنیم تا خانواده هایی که از نعمت بیش از چهار فرزند برخوردار می شوند مورد حمایت قرار گیرند.

در دیدار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با پدر و مادر چهار قلوهای البرزی، یک قطعه زمین به مساحت 200 متر مربع با کاربری مسکونی در شهرستان نظرآباد استان البرز به این خانواده اهدا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز پنجشنبه در این دیدار ضمن اعلام برنامه حمایتی دولت سیزدهم از خانواده هایی که با عنایت خداوند صاحب فرزندان چهار و پنج قلو می شوند گفت: با اهدا این قطعه زمین خانواده این چهار قلوها ان شاالله دغدغه تامین مسکن نخواهند داشت.

انیسه خزعلی با استناد به قانون جمعیت اظهار کرد: از سال 1400 سعی کرده ایم مقدماتی را فراهم کنیم تا خانواده هایی که از نعمت بیش از چهار فرزند برخوردار می شوند مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: تلاش می کنیم این قانون و بسیاری دیگر قوانین نوشته شده که بنا به دلایلی و یا نبودن همت لازم عملیاتی نشده از روی کاغذ به میدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای یک قطعه زمین به خانواده 4 قلوهای البرزی

اهدای یک قطعه زمین به خانواده 4 قلوهای البرزی