مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 20:022022-04-07سياسي

معضل حوزه آبریز طالقان تنها با نظر کارشناسی و همراهی رفع می شود


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: رفع معضل حوزه آبریز طالقان، جز با اعمال نظر کارشناسی نهادهای مربوطه، همدلی و همراهی مردم و مسئولان میسر نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،، سید عزت الله ضرغامی شامگاه پنج شنبه در نشست شورای اداری شهرستان طالقان اظهار کرد: اگرچه شهرستان طالقان با توجه به ظرفیت های بالقوه نقش مهمی در عرصه های مختلف توسعه کشور دارد، اما به دلایلی مورد غفلت واقع شده است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم دولت رفع موانع است و پیگیری امور مربوط به حوزه های مختلف طالقان با طرح در شورای اداری استان، با عنایت رییس جمهوری پیگیری خواهد شد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به حل مشکلات کشور توسط نهادهای بالادستی تاکید کرد: پیگیری معضلات از سوی وزرا و نمایندگان مجلس در حال انجام است و بخش زیادی از مشکلات در محل با همکاری و همدلی مسئولان و مردم امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: بر اساس سیاست دولت، وزارتخانه ها به دنبال تفویض اختیارات به مدیران استانی هستند که وزارتخانه ما در این طرح پیشگام شده و بیش از 20 مورد از مباحث ضمن آموزش و طرح توجیهی به سایر مدیران واگذار شده است.

ضرغامی عنوان کرد: اداره این امور به مسئولان شهرستانی ارجاع داده شده تا ضمن بررسی همه جانبه موانع موجود پیگیری و رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل حوزه آبریز طالقان تنها با نظر کارشناسی و همراهی رفع می شود

معضل حوزه آبریز طالقان تنها با نظر کارشناسی و همراهی رفع می شود