مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 19:372022-04-07اقتصادي

ایران به خودکفایی در تولید انسولین نزدیک شد


کارخانه تولید مواد اولیه انسولین با حضور وزیر جهاد کشاورزی و نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در شهرستان نظرآباد به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با سفر استانی رییس جمهور به استان البرز، شرکت دانش بنیان داروسازی ویتان فارمد روز پنجشنبه 18 فروردین با حضور وزیر جهاد کشاورزی و نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در شهرک صنعتی نظرآباد این استان به بهره برداری رسید.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان درحاشیه این مراسم گفت: شرکت دانش بنیان داروسازی ویتان فارمد یک واحد تولید کننده انواع واکسن و انسولین قلمی است که با سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی نظرآباد به بهره برداری رسیده است.

حدادی افزود: این شرکت که در زمینی به مساحت چهار هکتار احداث شده در مرحله اول اقدام به تولید واکسن کرونا می کند که بر اساس میزان سفارشات اقدام به تولید می کند.

در تولید انسولین خودکفا می شویم رییس مجمع نمایندگان البرز اضافه کرد: با راه اندازی این شرکت علاوه بر ایجاد اشتغال برای بیش از 250 نفر و تولید واکسن در تولید انسولین داخلی نیز می توانیم خودکفا باشیم.

وی در ادامه از دستیابی به دانش تولید ماده اولیه انسولین از سل لاین تا محصول نهایی به منظور تامین نیاز بازار داخلی و خودکفایی ملی تا چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به خودکفایی در تولید انسولین نزدیک شد

ایران به خودکفایی در تولید انسولین نزدیک شد