مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-07اجتماعي

فناوری دانش بنیان هوای پاک را برای البرزی ها به ارمغان می آورد


با استفاده از فناوری های دانش بنیان می توان هوای پاک را برای مردم البرز به ارمغان آورد.

- ، علی سلاجقه عصر پنجشنبه در بازدید از تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: البرز با توجه به موقعیت جغرافیایی و مجاورت با پایتخت و مسیر عبوری 14 استان از ظرفیت های فوق العاده ای در حوزه های مختلف برخوردار است و مجموعه سرمایه گذاران نیز اهتمام ویژه ای به استقرار در این منطقه دارند.

وی بیان کرد: توجه به مسائل زیست محیطی و بهره مندی از فناوری های نوین و دانش بنیان می تواند منجر به بهره مندی مردم از هوای پاک باشد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: با توجه به اهمیت محیط زیست و اهمیت این موضوع در فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تمامی طرح ها و بارگذاری های صنعتی باید با تأیید و مجوزهای لازم محیط زیستی باشد و با شیوه های جدید دانش بنیان با حفظ اشتغال پایدار و توسعه تولید محیط زیست را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البرز در حصار شهرک های صنعتی محاصره شده است و بهره مندی از فناوری های نوین و دانش بنیان می تواند منجر به بهره مندی مردم استان از هوای پاک باشد.

سلاجقه همچنین در بازدید از شهرک تحقیقاتی کاوش ساوجبلاغ متذکر شد: این شهرک همه فاکتورهای لازم را در حمایت از پروژه های دانش بنیان دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب می تواند با فراخوان مناسبی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری دانش بنیان هوای پاک را برای البرزی ها به ارمغان می آورد

فناوری دانش بنیان هوای پاک را برای البرزی ها به ارمغان می آورد