مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 18:572022-04-07سياسي

اختصاص 25 میلیارد تومان برای رفع مشکلات پسماند لاهیجان


نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به مشکلات پسماند لاهیجان گفت: یکی از مشکلات ما پسماند است که قبل از ورود به کمیسیون شوراهای مجلس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی امروز در سالن جلسات شهرداری میهمان مسئولین شورای شهر و شهرداری لاهیجان بود و پای مشکلات و مطالبات آن ها نشست.

  نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه لاهیجان اظهار کرد: پیشرفت و توسعه لاهیجان باید خلاقانه باشد و اگر این اتفاق نیافتند روندی که پیش برود شهروندان دچار مشکل خواهند شد.

  رسول فرخی با اشاره به پیگیری مشکلات این شهرستان افزود: نیاز است که شهردای و شورای شهر هم پیگر مسائل باشند، علاقمند به جلساتی بدون خروجی نیستم، ما می توانیم از طریق تامین سرمایه عمومی اتفاقات خوبی را برای لاهیجان رقم بزنیم و یکی از راه های که می شود که به شهرداری ها کمک کرد تامین سرمایه عمومی است که ما با ارتباطاتی که داریم می توانیم کمک کنیم.

  وی با اشاره به مشکلات شهرداری ها در سطح کشور گفت: شهردای ها امروزه در سطح کشور گرفتار روزمرگی ها هستند و شاید خیلی کم به مسائل عمرانی توجه شود و نیاز است که دانشگاه را دعوت کنند و راهکار هایی که می شود مشکلات شهر حل شود را از آن ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 25 میلیارد تومان برای رفع مشکلات پسماند لاهیجان

اختصاص 25 میلیارد تومان برای رفع مشکلات پسماند لاهیجان