مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-07اقتصادي

بازدید وزیر کشور از خط 2 متروی کرج


وزیر کشور امروز از خط مترو کرج بازدید کرد و با اشاره به اختلافات پیمانکار و کارفرما در این پروژه گفت: پیمانکار این خط تجهیزاتی را از خارج کشور وارد کرده بود و این در حالی است که توان ساخت این تجهیزات در داخل وجود داشت؛ - به همین دلیل وزارت صمت به درستی ایراداتی را نسبت به این موضوع گرفته و باید این مساله حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحیدی امروز در حاشیه بازدید از خط 2 مترو کرج با بیان اینکه این خط حدود 14.

9 کیلومتر است و در کرج واقع شده و 10 ایستگاه برای آن پیش بینی شده، گفت: پیشرفت فیزیکی مجموع ایستگاه ها حدود 40 تا 50 درصد است و در کل خط، 5 کیلومتر آماده بهره برداری است که بهره برداری از آن کمک چندانی به مردم و کاهش ترافیک نمی کند و باید تلاش شود تا این خط هرچه سریعتر راه اندازی شود.

وی افزود: البته اختلاف میان پیمانکار و کارفرما وجود دارد و این اختلاف موجب توقف کار شده و بایستی این اختلافات حل شود تا تحرک بیشتری در ساخت این خط ایجاد شود و اگر بتوانند سرمایه گذار پیدا کنند، کار با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

وزیر کشور با بیان اینکه پیمانکار، تجهیزاتی را از خارج کشور وارد کرده بود و این در حالی است که توان ساخت این تجهیزات در داخل وجود داشت، گفت: به همین دلیل وزارت صمت به درستی ایراداتی را نسبت به این موضوع گرفته و باید این مساله حل شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید وزیر کشور از خط 2 متروی کرج

بازدید وزیر کشور از خط 2 متروی کرج