مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 18:122022-04-07سياسي

رییسی: موضع دولت درباره ارز ترجیحی روشن بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر پنجشنبه در سفر استانی خود به البرز در دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا ، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم البرز که در موسسه تحقیقات تهیه، تولید و اصلاح نهال و بذر کشور واقع در کرج برگزار شد، اظهار کرد: دولت برای دستیابی به وضع مطلوب در جامعه و تحقق گفتمان تحولگرا با استناد به بیانیه گام دوم پیش خواهد رفت.

وی با تاکید به اصل شعار ما می توانیم برای رسیدن به وضع مطلوب در جامعه گفت: نخبگان و فرهیختگان جامعه نقش مهمی دارند و وجودشان، بیانشان و تاثیرگذاری سخنشان در اجتماعات موثر است چرا که نگاه مردم امروز به نمایندگان و مسوولان و فرهیختگان و نامداران است که چگونه آن ها سلوک می کنند و رفتارشان در مردم بسیار تاثیرگذار است؛ چه مسوولان و چه آنان که در اجتماع به عنوان چهره شاخص مطرح هستند و تاثیر بسزایی در جامعه سازی قرآنی دارند.

  رییس جمهور تاکید کرد: کارهای بسیاری در کشور انجام شده و در این 40 سال گام هایی برداشته شده که از تمام کسانی که در این مسیر نقش داشته اند تقدیر می کنیم، ولی راه بسیار است که باید آن را با اعتماد و اتکا به خدا پیمود.

آیت الله رییسی بیان کرد: در این گام دوم که جوانان را هم باید باور داشت و در این مسیر علیرغم وجود موانع، می توانیم و ما می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: موضع دولت درباره ارز ترجیحی روشن بود

رییسی: موضع دولت درباره ارز ترجیحی روشن بود