مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 18:122022-04-07سياسي

بی بندوباری و ازدواج سفید برنامه دشمنان جهت نابودی بنیان خانواده


عضو مجلس خبرگان رهبری بی بندوباری و کنار گذاشتن حجاب،تشویق به ازدواج سفید، تضعیف نقش مادری، همسری و خانه داری از جمله برنامه های دشمنان برای از بین بردن بنیان خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی عصر روز پنج شنبه در مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود اظهار داشت: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در اقتدار امت اسلامی خانواده است و جامعه دینی زمانی مستحکم می شود که انسجام خانواده در آن جامعه محقق شده باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به محتوای سوره نساء که در جز پنجم قرآن کریم آمده ابراز داشت: محتوای این سوره در زمینه مسائل خانواده است و این سوره برای جلوگیری از فروپاشی خانواده ها راه حل ارائه می دهد.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم با بیان اینکه نهاد خانواده از منظر اسلام قداست ویژه ای دارد بیان داشت: پیامبر اسلام فرمودند؛ هیچ بنیانی محبوب تر از خانواده وجود ندارد.

وی ادامه داد: خانواده وسیله ای برای به آرامش رسیدن جامعه است و بزرگان در خانواده ها باید جوانان را برای تشکیل خانواده ترغیب کنند و به آنان در این مسیر یاری رسانند و جوانان نیز باید توکل بر خدا کنند و بدانند خداوند روزی رسان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی بندوباری و ازدواج سفید برنامه دشمنان جهت نابودی بنیان خانواده

بی بندوباری و ازدواج سفید برنامه دشمنان جهت نابودی بنیان خانواده