مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 17:322022-04-07اقتصادي

پیش بینی احداث فاز یک بیمارستان بهارستان تا پایان کار دولت سیزدهم


رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:بهارستان با توجه به جمعیت بالا نیاز به بیمارستان دارد و پیش بینی می کنیم فاز یک این بیمارستان تا پایان کار دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

- شاهین شیرانی، امروز(پنجشنبه، 18 فروردین) در جلسه شورای اداری استان اصفهان که در شهرداری بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی بهارستان بیمارستان است که در 18 خرداد پارسال مقرر شد یک بیمارستان 250 تخت خوابی احداث شود و شرکت عمران برای این منظور باید 4 هکتار زمین اختصاص دهد و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهد.

وی افزود: بهارستان با توجه به جمعیت بالا نیاز به بیمارستان دارد و پیش بینی می کنیم فاز یک این بیمارستان تا پایان کار دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: بهارستان به دو پایگاه سلامت نیاز دارد و هر پایگاهی 3 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که زمین این دو پایگاه آماده است.

زیربنای هر سازه 350 متر است که اگر اعتبار آن تامین شود تا پایان هفته دولت می توانیم این پایگاه ها را به بهره برداری برسانیم.

احداث آرامستان از نیازهای ضروری بهارستان همچنین شبانی، شهردار بهارستان گفت: یکی از نیازهای اصلی این شهر، دفتر ثبت احوال است که باید در بهارستان احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی احداث فاز یک بیمارستان بهارستان تا پایان کار دولت سیزدهم

پیش بینی احداث فاز یک بیمارستان بهارستان تا پایان کار دولت سیزدهم