مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-07اقتصادي

فروش 1/5 میلیارد تومان صنایع دستی در ایلام


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: میزان فروش محصولات در نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات محلی استان ایلام در نوروز امسال یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است.

- عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری بیش از 88 نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات محلی در استان گفت: میزان فروش محصولات در نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات محلی استان ایلام در نوروز امسال یک میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است.

وی افزود: بیشترین فروش محصول از بین نمایشگاه های استان مربوط به نمایشگاه ایلام با 32 غرفه و 860 میلیون تومان فروش بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام پس از اعلام این آمار گفت: این میزان فروش درمدت 13 روز یعنی از 29 اسفند تا 12 فروردین، در نمایشگاه های نوروزی صنایع دستی و سوغات محلی برای صنعتگران و هنرمندان مشارکت کننده در این نمایشگاه ها به دست آمده است.

وی در پایان این گفتگو بیان کرد: طی این مدت 88 غرفه نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی و 9 سیاه چادر عرضه خوراکی های محلی و سنتی در 8 شهرستان: ایلام، سیروان، چرداول، دره شهر، دهلران، مهران، بدره، آبدانان و مهران دایر شد و مورد مسافران و گردشگران قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 1/5 میلیارد تومان صنایع دستی در ایلام

فروش 1/5 میلیارد تومان صنایع دستی در ایلام