مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-07اجتماعي

ترخیص وسایط نقلیه توقیفی به صورت اینترنتی در فارس


مالکان می توانند بدون نیاز به حضور در مراکز پلیس +10 به صورت اینترنتی نسبت به ترخیص وسایط نقلیه خود اقدام کنند.

- ایسنا/فارس رییس پلیس راهور استان فارس گفت: مالکان می توانند بدون نیاز به حضور در مراکز پلیس +10 به صورت اینترنتی نسبت به ترخیص وسایط نقلیه خود اقدام کنند.

سرهنگ صادق سلیمی گفت: به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقاء رضایت مندی مردم و توسعه سرمایه های اجتماعی، تکریم مردم و حفظ حقوق شهروندی و همچنین کاهش هزینه ها با توجه به حرکت پلیس به سمت هوشمندسازی، ارائه ثبت درخواست ترخیص وسایل نقلیه به صورت کاملا غیرحضوری (اینترنتی) به عنوان یکی از برنامه های هوشمند سازی پلیس راهور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس فارس، سلیمی، افزود: مالکینی که متقاضی ترخیص غیرحضوری و اینترنتی وسایط نقلیه خود هستند می توانند در تمام ساعات شبانه روز با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من در بستر اینترنت تلفن همراه پس از احراز هویت و مالکیت (افرادی که قبلا با حضور در دفاتر پلیس+10 احراز هویت شده اند نیازی به احراز هویت مجدد ندارند) درخواست خود را ثبت کنند.

رییس پلیس راهور استان فارس خاطر نشان کرد: با راه اندازی این سامانه مالکان بدون نیاز به پلیس +10 می توانند به صورت گام به گام از طریق برنامه مذکور نسبت به ترخیص وسایط نقلیه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص وسایط نقلیه توقیفی به صورت اینترنتی در فارس

ترخیص وسایط نقلیه توقیفی به صورت اینترنتی در فارس