مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-07سياسي

حامد کرزی: حمله تروریستی به حرم رضوی تلاش برای نفاق میان مسلمانان است


رییس جمهور پیشین افغانستان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به روحانیون در صحن حرم مطهر امام رضا (ع)، این عمل جنایتکارانه را تلاشی مذبوحانه برای نفاق میان مسلمانان خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، حامد کرزی رییس جمهور پیشین افغانستان امروز پنج شنبه، (18فروردین) در پیامی حمله تروریستی به طلاب مشهدی در حرم مطهر رضوی را محکوم کرد.

کرزی در پیامی با اظهار تاسف نسبت به بروز حوادث المناک در حرم امام رضا (ع) در شهر مشهد که بر اثر آن تعدادی از روحانیون و علمای دین مورد حمله و سوءقصد قرار گرفتند، مراتب تسلیت عمیق خود را به حکومت و ملت برادر ایران ابراز داشت و برای قربانیان این حوادث بهشت برین و برای زخمی ها شفای عاجل از بارگاه ایزد منان طلب کرد.

رییس جمهور پیشین افغانستان با محکوم کردن این عمل جنایتکارانه آن را تلاش مذبوحانه در راستای ایجاد نفاق و تفرقه میان مسلمانان دانست و از امت اسلامی خواست تا هوشیاری و بیداری خود را حفظ نموده و اتحاد و اتفاق خود را تقویت نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پی حمله یک ضارب مسلح در حرم مطهر رضوی مصادف با سوم رمضان المبارک، کاربران، فعالان و شخصیت های مختلف افغانستان آن را محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامد کرزی: حمله تروریستی به حرم رضوی تلاش برای نفاق میان مسلمانان است

حامد کرزی: حمله تروریستی به حرم رضوی تلاش برای نفاق میان مسلمانان است