مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-07اقتصادي

تردد بیش از یک میلیون و 800 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی کاشان


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان از تردد بیش از یک میلیون و 800 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

- با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی امسال شلوغ ترین محور مواصلاتی منتهی به کاشان آزادراه قم-کاشان بود، اظهار داشت: از این محور در طول تعطیلات نوروزی بیش از 429 هزار تردد ثبت شد در حالی که در نوروز 1400 از این محور بیش از 197 هزار خودرو تردد کردند.

وی با بیان اینکه آزادراه نطنز-کاشان دومین محور پرتردد مواصلاتی منتهی به کاشان در ایام نوروز بود، ابراز داشت: در این ایام در این محور بیش از 340 هزار خودرو تردد کرد و این در حالی است که در مدت زمان مشابه در سال گذشته از این محور بیش از 153 هزار خودرو تردد کرد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان با اشاره به اینکه بیشترین میانگین افزایش تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان مربوط به آزادراه نطنز-کاشان بود، تصریح کرد: این محور در سال گذشته شاهد بیش از 21 هزار تردد بود در حالیکه در ایام نوروز امسال بیش از 268 تردد در این محور ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه خلوت ترین محور مواصلاتی منتهی به کاشان جاده کاشان- بادرود بود، گفت: در این محور در ایام نوروز امسال 41 هزار و 234 تردد ثبت شد و بعد از آن نیز محور بادرود-کاشان با 41 هزار و 836 تردد در رتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد بیش از یک میلیون و 800 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی کاشان

تردد بیش از یک میلیون و 800 هزار خودرو در محورهای مواصلاتی کاشان