مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:522022-04-07سياسي

سروآباد؛ نگین منطقه کردستان است


سروآباد در تولید محصولات باغی و ماهی های سردآبی سرآمد استان و نگین منطقه کردستان است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: سروآباد در تولید محصولات باغی و ماهی های سردآبی سرآمد استان و نگین منطقه کردستان است.

اسماعیل زارعی کوشا در سفر یک روزه خود به سروآباد از پروژه ایستگاه پمپاژ حومه این شهرستان بازدید و اظهار کرد: این شهرستان از لحاظ وسعت و جمعیت کوچک اما از لحاظ مسافرپذیری جزء سه شهرستان اول استان است.

در ادامه بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان ضمن ارائه توضیحات و بیان مسائل و مشکلات تکمیل ایستگاه پمپاژ حومه سروآباد، عنوان کرد: بیش از 1 میلیارد و دویست میلیون تومان در این طرح تاکنون هزینه شده و متأسفانه در سال های 1399 و 1400 اعتباری تخصیص نیافته و برای اتمام این پروژه نیز حدود 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آریانژاد ادامه داد: این پروژه در حال حاضر دارای پیشرفت 50 درصدی می باشد که تاکنون در محدوده سروآباد و روستای دورود عملیات ابنیه ساختمان ایستگاه پمپاژ، محوطه سازی، حفاری محل چاه مکش، تهیه باکس بتنی، احداث دیوار حایل سیل بند، احداث استخر ذخیره 250 مترمکعبی اراضی این شهرستان، اجرای بخشی از خط انتقال اراضی روستای دورود به طول کلی حدود 600 متر با لوله فولادی سایز 300 میلی متر، انجام عملیات ساختمان اتاق شیرآلات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروآباد؛ نگین منطقه کردستان است

سروآباد؛ نگین منطقه کردستان است