مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:472022-04-07سياسي

تهیه و توزیع50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 50 هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان، تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

- ، قباد مبشری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان توزیع بسته های معیشتی و جیره غذایی خشک بین خانواده های محروم است.

وی بیان داشت: یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد در جشن رمضان، اکرام ایتام است و حامی یابی برای ایتام یکی از برنامه های این نهاد است.

مبشری با بیان اینکه که در این خصوص طرح هر کارمند برای 5 یتیم حامی یابی کند، در دستور کار قرار دارد.

مبشری با اشاره به اینکه هشت هزار و 200 یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، گفت: امیدواریم که با استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران و سایر دستگاه ها بتوانیم حامیان بیشتری را برای ایتام جذب کنیم.

وی یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان را جمع آوری زکات فطریه و کفارات مردم مؤمن و روزه دار برای کمک به نیازمندان اعنوان کرد و گفت: در این راستا، در روز عید سعید فطر در محل برگزاری نماز عید فطر تدابیر لازم اندیشیده می شود و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری این نهاد، آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه و توزیع50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

تهیه و توزیع50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد