مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:272022-04-07سياسي

واکنش بهزیستی البرز به فیلم ضرب و شتم یک بیمار در مرکز توانبخشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، وجیهه محمدی فلاح، مدیرکل بهزیستی استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، درخصوص فیلمی که اخیرا مبنی بر بدرفتاری با بیماران یکی از مراکز توانبخشی در فضای مجازی منتشر شده بود، گفت: با توجه به اینکه مراکز نگهداری از معلولین توسط بخش خصوصی اداره می شوند و تحت نظارت بهزیستی استان هستند، مددجویان ما خط قرمز ما هستند ما به حکم شرع، قانون و وظیفه موظف هستیم از افراد دارای معلولیت و جامعه هدف حمایت کنیم.

این مقام مسؤول اظهار کرد: برای ما قابل قبول نیست که در مراکز تحت نظارت تعرضی به مددجویان صورت می گیرد و در صورت وجود چنین مسائلی با قاطعیت برخورد خواهیم نمود.

وی افزود: پیرو فیلم منتشر شده از مرکز شبانه روزی نگهداری بیماران روانی مزمن ایرانا واقع در شهرستان کرج بلافاصله کمیته  اضطراری ماده 26 بهزیستی استان البرز امروز تشکیل شد و تصمیم به تعطیلی دائم مرکز گرفته شد و مدت 48 ساعت فرصت جهت ساماندهی سایر بیماران مقیم این مرکز در مراکز دیگر در نظر گرفته شد.

محمدی فلاح اضافه کرد: تمامی مراکز دارای مجوز از بهزیستی استان البرز در رصد کامل عملکردی و رفتاری قرار خواهند گرفت و درباره حقوق عامه و جامعه هدف بهزیستی هیچگونه اغماضی در کار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بهزیستی البرز به فیلم ضرب و شتم یک بیمار در مرکز توانبخشی

واکنش بهزیستی البرز به فیلم ضرب و شتم یک بیمار در مرکز توانبخشی