مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-07سياسي

شهرداری شورا محور عمل کند/ لزوم فساد ستیزی جدی در بدنه شهرداری تبریز


رییس شورای شهر تبریز با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری شهرداری با مجموعه شورا گفت: فساد ستیزی در بدنه شهرداری یکی از مطالبات جدی از شهردار جدید تبریز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام رسول برگی در آیین معارفه و تودیع شهردار تبریز اظهار داشت: اگر تبریز از تاریخ کشور و جهان حذف شود، برگ مهمی از تاریخ حذف خواهد شد و این شهرخاستگاه شور و شعور بسیاری از جریانات مذهبی، علمی، هنری، فرهنگی و انقلابی و شهر شهیدان قاضی طباطبایی، مدنی و شفیع زاده ها و باکری ها است.

وی خطاب به شهردار جدید تبریز گفت: وی یکی از شهرداران موفق مناطق تهران بوده که نشان می دهد فردی برنامه محور است و انتظار داریم همین رویکرد در مجموعه شهرداری تبریز نیز اتخاذ شود و علاوه بر آن عدالت محوری در خصوص موضوعاتی چون بحث حاشیه شهر و حاشیه های شهرداری نیز باید مورد توجه قرار گیرد چون برخی مجموعه ها در شهرداری سوگلی نیستند و در حاشیه قرار دارند.

رییس شورای شهر تبریز تصریح کرد: هم افزایی و تعامل سازمانی و بین دستگاهی و فراملی برای جذب سرمایه گذاران خارجی، توجه جدی به موضوع عمران شهری از دیگر مطالباتی است که از شهردار تبریز وجود دارد چون که تبریز در این حوزه به شدت عقب مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شورا محور عمل کند/ لزوم فساد ستیزی جدی در بدنه شهرداری تبریز

شهرداری شورا محور عمل کند/ لزوم فساد ستیزی جدی در بدنه شهرداری تبریز