مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-07فرهنگي

برنامه های حوزه هنری خراسان شمالی در هفته هنر انقلاب اسلامی


رییس حوزه هنری خراسان شمالی به تشریح برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان پرداخت و گفت: رونمایی از کتاب آن یار صادق و اجرای نمایش پرده خوانی شهید صفا از جمله برنامه ها است.

- به تشریح برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: غبارروبی گلزار شهید هنرمند غلامرضا میان آبادی در شهرستان اسفراین برگزار می شود.

رییس حوزه هنری خراسان شمالی با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هنرمندان متخصص و متعهدی همچون شهید آوینی پا به عرصه هنر و ادبیات کشور گذاشته و آثار بدیع و خلاقانه ای را در حوزه هنر خلق کردند، گفت: تولید مستند پرتره هنرمند چهره انقلاب 1401، برپایی نمایشگاه نقاشی های پرتره والدین شهدا به همراه تجلیل از خانواده شهید هنرمند با حضور جمعی از والدین شهدا و بازگشایی خانه نویسندگان بانو با عنوان نویسا از دیگر برنامه ها است.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه و رونمایی از کتاب آن یار صادق، اجرای نمایش پرده خوانی شهید صفا، پخش مستندهای شهید آوینی در محل سالن سوره به همراه کرسی آزاداندیشی، رونمایی از کتاب بازگشت به مقصد در آشخانه، رونمایی از کتاب شبستانی از صبح و گرامیداشت مرحوم حاج داراب بدخشان و جشن 10 سالگی دفتر شعر آیینی را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته هنر اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حوزه هنری خراسان شمالی در هفته هنر انقلاب اسلامی

برنامه های حوزه هنری خراسان شمالی در هفته هنر انقلاب اسلامی