مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:522022-04-07سياسي

«کمک مؤمنانه» به سبک مرزبانان/ توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان


معاون اجتماعی مرزبانی خراسان جنوبی از توزیع بیش از 50 بسته کمک های مؤمنانه به همت نیروهای واکنش سریع یگان 124 نهبندان در بین عشایر و مرزنشینان کم بضاعت خبر داد.

- محمدحسین کیانی معاون اجتماعی مرزبانی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: مرزبانی استان از ابتدای شیوع کرونا علاوه بر حراست از مرزها، در راستای لبیک به فرامین رهبری به کمک و همدلی مرزنشینان نیز پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مرز ارتباط تنگاتنگی با مرزنشینان وجود دارد، بیان داشت: در راستای وظیفه ذاتی مرزبانان با همکاری ستاد خیریه لبخند مهدوی تعداد 50 بسته کمک های مؤمنانه توزیع شد.

معاون اجتماعی مرزبانی خراسان جنوبی ارزش تقریبی هر بسته معیشتی را 500 هزار تومان اعلام عنوان کرد: این بسته های معیشتی به همت نیروهای واکنش سریع یگان 124 نهبندان به دست جامعه هدف رسید.

کیانی پیگیری و رفع مشکلات عشایر و مرزنشینان را یکی از وظایف قانونی مرزبانی ذکر کرد و بیان داشت: با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی استان و خیرین، مرزبانی به عنوان یک وسیله خدمات و کمک های خوبی را به مردم مرزنشین ارائه داده است.

وی ادامه داد: نهضت کمک های مؤمنانه و همدلی با عشایر و مرزنشینان محروم و کم بضاعت استان چون دیگر ایام سال در ماه رمضان به صورت ویژه ادامه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمک مؤمنانه» به سبک مرزبانان/ توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان

«کمک مؤمنانه» به سبک مرزبانان/ توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان