مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 13:022022-04-07اقتصادي

نرخ های جدید کرایه اتوبوس های درون شهری قم مشخص شد


سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم از اجرایی شدن نرخ های جدید اتوبوس های درون شهری با تصویب کمیته انطباق فرمانداری قم خبر داد.

- ، محمدصادق زمانی با اشاره به تصویب نرخ کرایه اتوبوس های درون شهری توسط کمیته انطباق فرمانداری اظهار داشت: از امروز 18 فروردین ماه بعد از مصوبه شورای اسلامی شهر و تصویب در کمیته انطباق فرمانداری قم، کرایه اتوبوس های درون شهری تغییر کرده است.

وی میزان کرایه اتوبوس های درون شهری در همه خطوط را با قم کارت مبلغ 1,500 تومان دانست و ابراز کرد: به منظور تشویق شهروندان به استفاده از قم کارت، پرداخت کرایه به صورت نقدی 3,000 تومان نرخ گذاری شده است.

سرپرست سازمان اتوبوس رانی شهرداری قم ادامه داد: کرایه اتوبوس در رینگ طلایی که در هسته مرکزی شهر وجود داشته و تمامی خطوط به آن متصل می شوند نیز 500 تومان نرخ گذاری شده است.

وی بابیان اینکه رینگ طلایی بین پایانه های زمزم، شهید مطهری و شهید منتظری به صورت دائم درحرکت است، تصریح کرد: این رینگ در مسیرهای میدان شهید مطهری، سه راه بازار، عمار یاسر، چهارراه شهدا، پل حجتیه و خیابان اراک به صورت مستمر در حال جابجایی مسافران خطوط دیگر خواهد بود که نرخ این اتوبوس ها به صورت نقدی نیز 1,000 تومان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ های جدید کرایه اتوبوس های درون شهری قم مشخص شد

نرخ های جدید کرایه اتوبوس های درون شهری قم مشخص شد