مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-07حوادث

کشف 78 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 78 تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد، گفت: مأموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی در ایام تعطیلات نوروزی نیز بالغ بر 2 تن انواع مواد مخدر کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی استان در شهرستان خوسف هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پژو 405 که در حال تردد بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان داشت: راننده سواری پژو با بی توجهی به فرمان ایست مأموران به سرعت از محل متواری شد که مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با انجام به موقع اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو 268 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرشید با بیان اینکه سال گذشته بیش از 78 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضبط شد، تبیین کرد: مأموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی در ایام تعطیلات نوروزی نیز بالغ بر 2 تن انواع مواد مخدر کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 78 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی

کشف 78 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی