مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-07اقتصادي

ضرورت تشکیل اتاق فکر جوان در ابرکوه/ «گام های کوچک، تحولات بزرگ» رمز پیشرفت


جمعی از نخبگان جوان شهرستان در جلسه با پرفسور سید منصور واعظ پور، تشکیل اتاق فکر جوان و آموزش در زمینه های مختلف را یکی از پیش نیازهای پیشرفت و توسعه در ابرکوه عنوان کردند.

- ضرورت تشکیل اتاق فکر جوان در ابرکوه/ گام های کوچک، تحولات بزرگ رمز پیشرفت ایسنا/یزد جمعی از نخبگان جوان شهرستان در جلسه با پرفسور سید منصور واعظ پور، تشکیل اتاق فکر جوان و آموزش در زمینه های مختلف را یکی از پیش نیازهای پیشرفت و توسعه در ابرکوه عنوان کردند.

پرفسور سیدمنصور واعظ پور که جزء سه درصد دانشمندان برتر جهان است، در راستای فعالیت های بنیاد خرد در نظر دارد اقداماتی را در راستای آموزش، رشد و افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان ابرکوهی انجام دهد که بدین منظور طی نشستی با نخبگان جوان شهرستان از آنان دعوت کرد تا با تشکیل کمیته جوان بنیاد خرد، در این زمینه همکاری کنند.

در این نشست که در فرمانداری ابرکوه برگزار شد، نخبگان شهرستان یکی از مهم ترین مطالبات خود را تشکیل اتاق فکر جوان در ابرکوه عنوان و اظهار کرد: جوانان ابرکوه باید اعتمادبه نفس داشته و مورد حمایت ویژه مسئولین قرار گیرند و با آموزش های مختلف فقر فرهنگی حاکم بر برخی مناطق شهرستان را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل اتاق فکر جوان در ابرکوه/ «گام های کوچک، تحولات بزرگ» رمز پیشرفت

ضرورت تشکیل اتاق فکر جوان در ابرکوه/ «گام های کوچک، تحولات بزرگ» رمز پیشرفت