مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-07اجتماعي

واکنش بهزیستی البرز به کتک زدن یک بیمار در مرکز نگهداری بیماران روانی


مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به انتشار فیلم ضرب و شتم یک بیمار در مرکز نگهداران بیماران روانی مزمن گفت: برای ما قابل قبول نیست که در مراکز تحت نظارت تعرضی به مددجویان صورت می گیرد.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز با اشاره به انتشار فیلم ضرب و شتم یک بیمار در مرکز نگهداران بیماران روانی مزمن گفت: برای ما قابل قبول نیست که در مراکز تحت نظارت تعرضی به مددجویان صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وجیهه محمدی فلاح با اشاره به اینکه مراکز نگهداری از معلولین توسط بخش خصوصی اداره می شوند و تحت نظارت بهزیستی استان هستند اظهار کرد: مددجویان ما خط قرمز ما هستند ما به حکم شرع، قانون و وظیفه موظف هستیم از افراد دارای معلولیت و جامعه هدف حمایت کنیم برای ما قابل قبول نیست که در مراکز تحت نظارت تعرضی به مددجویان صورت می گیرد و در صورت وجود چنین مسائلی با قاطعیت برخورد خواهیم نمود.

محمدی فلاح افزود : پیرو فیلم منتشر شده از مرکز شبانه روزی نگهداری بیماران روانی مزمن ایرانا واقع در شهرستان کرج بلافاصله کمیته اضطراری ماده 26 بهزیستی استان البرز امروز تشکیل شد و تصمیم به تعطیلی دائم مرکز گرفته شد و مدت 48 ساعت فرصت جهت ساماندهی سایر بیماران مقیم این مرکز در مراکز دیگر در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش بهزیستی البرز به کتک زدن یک بیمار در مرکز نگهداری بیماران روانی

واکنش بهزیستی البرز به کتک زدن یک بیمار در مرکز نگهداری بیماران روانی