مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-07اقتصادي

خرید بهترین نهال های گردو و بادام از گلد نهال


در سال های اخیر مغز بادام و مغز گردو در بسیاری از کشورها از یک ماده غذایی لوکس و تشریفاتی به یک ماده مغذی ضروری تبدیل شده است و این یعنی کشاورزی در زمینه ی پرورش نهال گردو و نهال بادام بسیار پر رونق تر از گذشته است.

-  با توجه به ارزش تغذیه ای گردو و بادام و تقاضای روبه رشد این محصولات در سطح دنیا و قیمت فروش بالای آن، سرمایه گذاری درزمینه احداث باغ درخت گردو و درخت بادام می تواند سودآور باشد؛ به شرطی که در هنگام کاشت نهال از باردهی آن در محدوده زمانی تخمین زده شده مطمئن باشید و این زمانی میسر می شود که نهال گردو و نهال بادام مناسب و زودبازده را خریداری کنید.

 در این مقاله قصد داریم شمارا با پرسودترین نهال گردو و بادام آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

نهال بادام و گردوی اصلاح نژاد شده به چه معناست؟ شاید این جمله معروف را شنیده باشید که سودی که توی خرید نهال گردو هست، تو خرید خونه فرمانیه نیست ! اما چرا خریداری نهال های گردو انقدر پرسود خطاب می شود؟ نهال گردو اصلاح نژاد شده نسبت به بعضی عوامل محدودکننده طبیعی مثل نوسانات جوی و بیماری ها، مقاوم است.

نهال گردو اصلاح نژاد شده در انواع مختلف برای سازگاری با شرایط مختلف آب و هوایی طراحی شده است و مقاومت خوبی در برابر کم آبی و یا افت دما در فصل بهار از خود نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بهترین نهال های گردو و بادام از گلد نهال

خرید بهترین نهال های گردو و بادام از گلد نهال