مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-07اجتماعي

نصب پیشرفته ترین غبارگیر صنعتی در بندرخمیر


شرکت سیمان هرمزگان بدلیل آلودگی بالا بدنبال نصب غبارگیر پیشرفته صنعتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرخمیر، مهدی باشتی مدیرعامل سیمان خمیر صبح امروز اظهار کرد: با مصوبه هیأت مدیره، شرکت سیمان هرمزگان به پیشرفته ترین غبارگیر صنعتی مجهز می شود.

وی افزود: با توجه به ماهیت آلاینده بودن فرآیند تولید سیمان، بدون شک یکی از جنبه های نگران کننده در مورد هر کارخانه سیمان ایجاد غبار می باشد که با در نظر گرفتن اثرات سوء آن در محیط زیست بدنبال کاستن از آن هستیم.

باشتی عنوان کرد: در طراحی و احداث کارخانه سیمان هرمزگان با دو خط تولید و ظرفیت 6000 تن ، جهت جلوگیری از آلودگی هوا و رعایت استانداردهای هوای پاک ، نزدیک به 50 دستگاه بگ فیلتر( Bag Filter )، هفت دستگاه الکترو فیلتر (Electrostatic Preci pitator ) و یک دستگاه بگ هاوس ( Bag house ) در مکان های مورد نیاز و کارشناسی شده خطوط تولید نصب شده است.

  به گفته وی، باتوجه به اهمیت بالای نگهداری و تعمیر به موقع الکتروفیلترها و نقش پررنگ آن در حفظ محیط زیست، کارخانه سیمان هرمزگان در تعمیرات اساسی سالیانه خود پروژه های اصلاحی در عملکرد الکتروفیلترها دارد که هزینه قابل توجهی را به این بخش اختصاص می دهد، لذا از بهترین شرکتها جهت انجام این پروژه ها دعوت به عمل می آورد تا با انجام اقدامات اصلاحی لازم، حجم ریزگردها ی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب پیشرفته ترین غبارگیر صنعتی در بندرخمیر

نصب پیشرفته ترین غبارگیر صنعتی در بندرخمیر