مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-07اقتصادي

امارات متحده به دنبال جذب قطعه سازان ایرانی


به نقل از دنیای اقتصاد امارات متحده عربی از نظر مساحت، سهم بسیار اندکی در بین کشورهای جهان دارد اما اقتصاد آن جزو اقتصاد کشورهای تاثیرگذار به شمار می رود؛ حال این کشور، به دنبال گسترش صنعت خودروی خود، از سرمایه داران ایرانی خواسته است در این کشور سرمایه گذاری کنند و گویا قصد دارد صنعت خودروی خود را با کمک سرمایه داران ایرانی ارتقا دهد.

سرمایه دارانی که اکنون با جان و دل در ایران به دنبال پیشرفت صنعت خودرو هستند، اما به دلایل زیادی از جمله عدم حمایت لازم و مدام مورد اتهام قرار گرفتن، به فکر سرمایه گذاری در مناطقی هستندکه مقرون به صرفه تر باشد.

اکنون دبی یکی از کشورهای هدف قرار گرفته و این کشور نیز تلاش می کند خود را به عنوان یک قطب بین المللی خودرو معرفی کند و قصد دارد به صنایع خودروسازی مطرح دنیا بپیوندد.

اما این کار را چگونه انجام خواهد داد؟ با سرمایه داران، نخبگان خودرویی و قطعه سازان ایرانی؟ بله این کشور به وسیله نمایندگانش در ایران، از موقعیت خودروسازان و قطعه سازان و سرمایه داران ایرانی اطلاع پیدا کرده و حال برنامه دارد آنها را جذب کند.

امارات که قبلا نیز طعم شکوفایی اقتصادی با سرمایه های ایرانی را چشیده، دوباره دست به کار شده و این بار حربه ای جدید برای جذب صنعتگران ایرانی دارد؛ این بار و با داغ شدن تب صنعت خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات متحده به دنبال جذب قطعه سازان ایرانی

امارات متحده به دنبال جذب قطعه سازان ایرانی