مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-07اقتصادي

58 روستای خدابنده نیازمند بازنگری طرح هادی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: 58 روستای شهرستان خدابنده نیازمند بازنگری طرح هادی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رضا خواجه ای ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه،  شهرستان خدابنده دارای 183 روستای بالای 20 خانوار است که علاوه بر تهیه نقشه طرح هادی برای 100 درصد این روستاها، برای برخی از روستاهای زیر 20 خانوار نیز نقشه طرح هادی تهیه شده است ، اظهار کرد: تعداد 58 روستا با توجه به اتمام افق نقشه طرح هادی، نیازمند بازنگری بوده که برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان ادامه داد: از تعداد 183 روستای بالای 20 خانوار، در 108 روستا (معادل 59رصد) طرح هادی اجرا شده که این میانگین در استان 58 درصد و در کشور 45 درصد است.

وی با بیان اینکه، در سال گذشته 25 روستای این شهرستان آسفالت شده است، افزود: همچنین دهیاری های 28 روستای شهرستان نیز نسبت به عقد قرارداد با پیمانکاران اقدام کرده اند که در سال آتی از اعتبارات قیر رایگان نسبت به آسفالت ریزی آنها اقدام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن به اقدامات این شهرستان در حوزه مسکن شهری نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدا تاکنون 64 واحد در حوزه مسکن شهری در شهرهای قیدار، سجاس، زرین رود و شهر گرماب برای تامین مسکن اقشار کم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 روستای خدابنده نیازمند بازنگری طرح هادی

58 روستای خدابنده نیازمند بازنگری طرح هادی