مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 11:172022-04-07سياسي

مشکلات حوزه آب رسانی در فارس با حرکت های جهادی رفع می شود


رفع مشکل آب استان نیازمند تلاش شبانه روزی است که این مشکلات در حوزه آبرسانی در قالب کار و حرکت های جهادی و استفاده از ظرفیت بسیج رفع شود.

- ، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی بیان داشت: تلاش های خوبی در زمینه رفع مشکل آبرسانی در مناطق مختلف استان فارس در حال انجام است که جای تقدیر و تشکر دارد اما باید بدانیم معضل آب یک مساله ملی است و بویژه در استان فارس دغدغه های بیشتری در این زمینه وجود دارد و پیش بینی های زیادی در سطح دنیا در خصوص بحران های آبی مطرح می شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آب گفت: رفع مشکلات در این زمینه نیازمند حرکت های جهادی و تلاش شبانه روزی است با منتظر ماندن به تزریق اعتبارات و در گیر شدن به فرایندهای اداری کار به جایی نخواهد رسید بلکه باید به صورت جهادی اقدام کرد و تدبیر خوبی در سطح کشور صورت گرفته که مشکلات در حوزه آبرسانی در قالب کار و حرکت های جهادی و استفاده از ظرفیت بسیج رفع شود.

استاندار فارس اظهار داشت: استان فارس در بسیاری از زمینه ها پیشتاز بوده و در این مساله نیز توقع می رود که جز اولین استان هایی باشیم که بیشترین عملیات اجرایی در روستاها جهت رفع معضل آب را شاهد باشیم و مطمئناً این مساله خواسته اصلی روستانشینان می باشد و حتی می تواند از بروز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات حوزه آب رسانی در فارس با حرکت های جهادی رفع می شود

مشکلات حوزه آب رسانی در فارس با حرکت های جهادی رفع می شود