مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-07اقتصادي

بهسازی شبکه های آبرسانی و توسعه آبشیرین کن ها اولویت های جدید آبفا است


چاره ای جز توسعه آبشیرینکن ها نداریم و انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب به صنایع غرب را با جدیت ادامه می دهیم و نوسازی و بهسازی شبکه های آبرسانی هرمزگان در اولویت است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور صبح امروز در گفت وگویی رسانه ای به بیان اولویت های پیش روی آبفا در هرمزگان پرداخت.

وی عنوان کرد: در حال حاضر منابع آبی هرمزگان بحرانی و طاقت فرساست و به دلیل منابع محدود سطحی و زیر سطحی چاره ای جز توسعه آبشیرین کن ها نداریم.

حمزه پور خاطرنشان کرد: هرمزگان یک استان کم بارش است و ضروریست خود را با این شرایط وفق داده و آب مورد نیاز مردم استان را از منابع غیر متعارف چون آبشیرینکن ها تامین کنیم.

مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در عین حال، شیرین سازی آب دریا را بسیار گران عنوان کرد و افزود: کاهش هدر رفت و مدیریت مصرف آب از جمله اقداماتی است که باعث پایداری بیش از پیش آب در مناطق مختلف هرمزگان خواهد شد.

وی با تاکید بر نوسازی و بهسازی خطوط انتقال و شبکه های توزیع برای کاهش هدر رفت، تصریح کرد، این مسئولیت بر عهده آب و فاضلاب است و ما نیز با تکیه بر امکانات و توانایی های خود تلاش خواهیم کرد در این زمینه تجدید نظر کرده و شبکه های آبرسانی استان را بازسازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی شبکه های آبرسانی و توسعه آبشیرین کن ها اولویت های جدید آبفا است

بهسازی شبکه های آبرسانی و توسعه آبشیرین کن ها اولویت های جدید آبفا است