مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-07سياسي

مدیران ادارات باید در شهرستان مرزی سروآباد مستقر شوند


استاندار کردستان با تأکید بر استقرار مدیران در شهرستان سروآباد، خرداد ماه را آخرین فرصت در راستایی اجرایی کردن این مهم عنوان کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد که با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، گفت: کسی که در شهرستان سروآباد مسئولیت می پذیرد باید در این شهرستان ساکن و مستقر شود.

وی افزود: مدیران کل هر مدیری را برای ادارات شهرستان انتخاب می کنند باید در این شهرستان ساکن باشند و خروج 80 درصد مدیران بعد از ساعت اداری به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

زارعی کوشا اضافه کرد: با اسکان دائم مدیران می توان مشکلات شهرستان را به درستی بررسی و مرتفع کرد و این مهم مصوبه شورای اداری استان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و باید هر قدمی را که می توانیم برای رفع مشکلات آنان برداریم، اضافه کرد: شهرستان سروآباد علیرغم همه مشکلات و کمبودها نگین منطقه کُردی و از توانمندی و ظرفیت های بالایی برخوردار است و اگر محرومیتی وجود دارد از ضعف مدیران است.

زارعی کوشا عنوان کرد: شهرستان سروآباد از لحاظ وسعت و جمعیت کوچک اما از لحاظ مسافر پذیری جزو سه شهرستان اول و در تولید محصولات باغی و ماهی های سردابی سرآمد کردستان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران ادارات باید در شهرستان مرزی سروآباد مستقر شوند

مدیران ادارات باید در شهرستان مرزی سروآباد مستقر شوند