مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-07سياسي

استفاده از آلات موسیقی در ارامستان ها خلاف قانون است


سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین گفت: استفاده از آلات موسیقی در آرامستان هاخلاف قوانین است و با افراد خاطی برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سعید عظیمی صدر در دومین جلسه نشست صمیمی مداحان ترحیم خوان که چهارشنبه شب در سالن اجتماعات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه اخیراً استفاده از آلات موسیقی در مراسم تحریمی در مزار متوفا دیده می شود که با حکم وزارت کشور که ابلاغ شده بود برخورد و ساماندهی این موضوع به سازمان تبلیغات واگذار شد.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین ادامه داد: با کمک حراست آرامستان و پلیس با افراد خاطی برخورد خواهد شد چرا که برخی از رفتارها از موضوع ستایشگری خارج شده بود و با عرف هم سنخیتی نداشت.

این مسئول با اشاره به این موضوع که سازمان ارامشتانها با تشریفات و الان موسیقی در مزارها برخورد می کند بیان کرد: علاوه بر این موضوع ساماندهی دفاتر تشریفات در اطراف ارامستان ها که بیشتر به بنگاه این زمینه بدل شده بود نیز در دستور کار قرار گرفت و این روند را نیز تا حد امکان مدیریت کرده و تغییر دادیم.

وی اذعان کرد: شرایط طی دو سال گذشته با شیوع کرونا برای همه قشرها و افراد و برای ما در ارامستانهای قزوین دشوار بوده است، برخی آرامستان ها تکمیل شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از آلات موسیقی در ارامستان ها خلاف قانون است

استفاده از آلات موسیقی در ارامستان ها خلاف قانون است