مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-07ورزشي

فعال کردن گسل مذهبی-قومیتی با مهره تکفیری/ پشت صحنه حادثه تروریستی مشهد چیست؟


حمله با سلاح سرد به سه طلبه مشهدی در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) خبری بود که سه شنبه هفته گذشته طی خبری فوری منتشر شد و فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حمله با سلاح سرد به سه طلبه مشهدی در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا(ع) خبری بود که سه شنبه هفته گذشته طی خبری فوری منتشر شد و فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر قرار داد.

به وقوع پیوستن این حادثه، آن هم به فاصله چند روز از حواشی تلخ بازی ایران-لبنان در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و منع ورود بانوان به استادیوم امام رضا(ع) که با برخورد تند و تکان دهنده نیروهای امنیتی با تعدادی از بانوان همراه شد و افکار عمومی را نگران و خشمگین کرد، زنگ خطری برای آگاه کردن مسئولان کشوری بود؛ زنگ هشداری نسبت به فضای مستعد این شهر برای وقوع بحران های امنیتی و خطرناک که پیش و بیش از هرچیز سرمایه اجتماعی نظام را با تهدید روبه رو خواهد کرد و درنهایت امید مردم است که درنتیجه بی توجهی به این زنگ خطر آسیب می بیند.

نکته قابل توجه و تا حدی بدیهی که اگر به درستی تدبیری همیشگی و مستمر برای جلوگیری از وقایع تلخ مشابه آنچه به فاصله کمتر از ده روز در مشهد رخ داد توسط مسئولان امر برای آن اندیشیده نشود، شاهد گسترش دامنه امواج این چالش های امنیتی به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال کردن گسل مذهبی-قومیتی با مهره تکفیری/ پشت صحنه حادثه تروریستی مشهد چیست؟

فعال کردن گسل مذهبی-قومیتی با مهره تکفیری/ پشت صحنه حادثه تروریستی مشهد چیست؟