مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-07اقتصادي

تنش آبی در زرندیه کاهش یافت


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه گفت: با حفر 7 حلقه چاه و 17 کیلومتر لوله گذاری، تنش آبی در شهرستان زرندیه کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از آب و فاضلاب، حمیدرضا کاووسی از اقدامات گسترده برای کاهش تنش آبی در شهرها و روستاهای این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

وی در این رابطه به حفر 7 حلقه چاه و اجرای 17 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب  و ساخت 3 باب مخزن ذخیره آب اشاره کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه اظهار داشت: به منظور تامین آب شرب شهرهای زاویه و پرندک، چاه شماره دو  مجتمع بزرگ آبرسانی زاویه و پرندک حفر و تجهیز گردید و مشکل کمبود آب در این دو شهر بر طرف شد.

وی از حفر چاه شماره دو، شهر مامونیه در سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در روستاهای ملارد، آزادگین، ورامه، امیر آباد، الویر  و ازبیزان به منظور تامین و برطرف کردن کمبود فشار آب در این مناطق، چاه های جدید حفر شد.

کاووسی با بیان اینکه دو چاه در روستاهای قاسم آباد سفلی و هبران در سال گذشته تجهیز و راه اندازی شد، افزود: با لایروبی قنوات شهر رازقان، روستای علیشار و مجتمع بیدلو توسط این امور، منابع آبی مناطق مذکور تقویت شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زرندیه گفت: در سال گذشته 3 باب مخزن ذخیره آب پیش ساخته در روستاهای شیر علی بیگلو، یانقویی سفلی و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی در زرندیه کاهش یافت

تنش آبی در زرندیه کاهش یافت