مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-07اقتصادي

ایجاد بیش از 340 فرصت شغلی در بخش کشاورزی کازرون


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون از ایجاد بیش از 340 فرصت شغلی در سال گذشته خبر داد.

- ، حمید رشیدی، گفت: بر اساس آمار سامانه رصد این میزان از شغل های ایجاد شده معادل 100 درصد از تعهدات اشتغال این مدیریت در بخش های دامداری، زراعت، باغبانی، صنایع تبدیلی و… در سال گذشته بوده است.

وی افزود: فرصت های شغلی شناسایی شده شامل 134 فرصت شغلی دائم و 206 اشتغال موقت است و شهرستان کازرون با تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال در بخش کشاورزی از موفق ترین شهرستان های استان فارس از این حیث بوده است.

رشیدی با اشاره به اینکه تعهد اشتغال این دستگاه در سال جاری 280 نفر است، اظهار امیدواری کرد و گفت: این میزان تعهد تا پایان سال با توجه به طرح های کشاورزی اشتغال زایی در حال اجرا و همچنین پیگیری سیاست حمایت و پشتیبانی از تولید توسط این مدیریت به طور کامل محقق شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون بیان کرد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره 18، تسهیلات مشاغل خانگی، تسهیلات خط مکانیزاسیون به واحدهای تولیدی، نقش بسزا و قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق میزان اشتغال تعهد شده در بخش کشاورزی شهرستان کازرون داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 340 فرصت شغلی در بخش کشاورزی کازرون

ایجاد بیش از 340 فرصت شغلی در بخش کشاورزی کازرون