مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-07سياسي

کنگره نکوداشت آیت الله العظمی شاهرودی در قم برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: کنگره ملی نکوداشت مرجع تقلید فقید شیعه مرحوم آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی مهرماه سال جاری در شهر مقدس قم برگزار می شود.

- به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح لاله زاری با بیان اینکه همایش نکوداشت آیت الله سید محمود شاهرودی 17 تیرماه در شاهرود و دوم دی ماه سال 1400 در مشهد برگزار شد، تاکید کرد: کنگره ملی نکوداشت مرجع تقلید فقید شیعه مرحوم آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی مهرماه سال جاری با حضور مردم در شهر قم برگزار می شود وی با بیان اینکه کنگره و همایش تجلیل از مفاخر و شخصیت های دینی و فرهنگی استان سمنان در دستور کار است، اظهار داشت: افتتاحیه نکوداشت آیت الله سید محمد شاهچراغی خرداد ماه امسال در دامغان و اختتامیه در سمنان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه زندگینامه جامعی از ایشان توسط محققان حوزه علمیه قم طی هشت ماه تهیه شد، ابراز داشت: این زندگینامه در 700 صفحه جمع آوری شده که از این مجموعه کتابی 220 صفحه ای به صورت خلاصه نیز به نگارش در آمده است.

فلاح بیان کرد: آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی در سال 1262 در قلعه آقا عبدالله از توابع شهر بسطام در نزدیکی شاهرود به دنیا آمد، وی از مراجع تقلید شیعه در قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره نکوداشت آیت الله العظمی شاهرودی در قم برگزار می شود

کنگره نکوداشت آیت الله العظمی شاهرودی در قم برگزار می شود