مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-07اقتصادي

حذف امضاهای طلایی در شهرک های صنعتی/ واگذاری اراضی صنعتی در سمنان الکترونیکی شد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به حاکم شدن شفافیت اطلاعات و سالم سازی و حذف امضاهای طلایی گفت: واگذاری اراضی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان به صورت الکترونیکی انجام می شود.

- محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در راستای شفاف سازی فرآیندها و تأکید دولت مردمی، تمهیدات لازم در خصوص احصا و الکترونیکی کردن واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان انجام شد و از ابتدای امسال تمام این فرآیندها به صورت الکترونیکی در حال اجراست.

وی تأکید کرد: الکترونیکی شدن و حذف فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی از اقدامات مهم در راستای شفافیت، جمع آوری امضاهای طلایی و مبارزه با فساد و رانت در دولت مردمی است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: تمام امور مرتبط با انتخاب قطعات زمین، بارگذاری مدارک و مجوزها، ارسال فرم محاسبه قیمت و واریز وجه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می شود.

وی ادامه داد: در این طرح مراحل انتخاب و واگذاری قطعات زمین و شرایط مربوط به آن در قالب واریز وجه به صورت نقد و اقساط طبق جدول دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در اختیار متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف امضاهای طلایی در شهرک های صنعتی/ واگذاری اراضی صنعتی در سمنان الکترونیکی شد

حذف امضاهای طلایی در شهرک های صنعتی/ واگذاری اراضی صنعتی در سمنان الکترونیکی شد