مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 02:472022-04-06سياسي

شورای عالی جهاد سازندگی به زودی تشکیل می شود


مشاور معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد نوآوری های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: شورای عالی جهاد سازندگی به زودی تشکیل می شود.

- بوشهر- مشاور معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد نوآوری های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: شورای عالی جهاد سازندگی به زودی تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد ملک زاده چهارشنبه شب در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد سازندگی و محرومیت زدایی تاکید ویژه ای دارند و رییس جمهور نیز این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار دارند.

وی با اشاره به شکل گیری دبیرخانه جهاد سازندگی خاطرنشان کرد: هماهنگی های خوبی نیز بین نهادهای مرتبط با محرومیت زدایی صورت گرفته است و به زودی اولین نشست شورای عالی جهاد را برگزار می کنیم.

رییس ستاد نوآوری های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بیان کرد: دستور کار این شورای عالی از جنسی است که ما تقریباً در باستان بوشهر برای اولین بار تست زدیم و در منطقه بوشکان اجرایی شده است و تا حدودی مورد تایید سازمان های محرومیت زدایی است.

وی تصریح کرد: رییس جمهور هم تاکید داشتند که در شورای عالی جهاد این موضوع با جدیت دنبال شود و در سطح استان ها نیز به صورت جدی مورد تاکید قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی جهاد سازندگی به زودی تشکیل می شود

شورای عالی جهاد سازندگی به زودی تشکیل می شود