مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 22:572022-04-06سياسي

اجرای 24 پروژه توسط کمیته عمران کنگره ملی شهدای لرستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: در کمیته عمران و یادمان ها 24 پروژه در نظر گرفته شده که توسط بنیاد شهید نام گذاری شده و راه و شهرسازی آن را طراحی می کند.

- احمدرضا دالوند در جلسه ستاد کنگره ملی شش هزار و 544 شهید لرستان که امروز 17 فروردین ماه برگزار شد با تبریک ماه مبارک رمضان و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به کمیته بحران و یادمان ها و کمیته محرومیت زدایی به عنوان زیرمجموعه ستاد کنگره ملی شهدای لرستان اشاره و اظهار کرد: ماهیت این کمیته از دیگر کمیته ها به دلیل اجرایی، زمان بر و هزینه بر بودن متفاوت است.

وی با بیان اینکه در کمیته عمران و یادمان ها 24 پروژه در نظر گرفته شده که توسط بنیاد شهید نام گذاری شده و راه و شهرسازی آن را طراحی می کند، از تکمیل ساختمان اجلاسیه کنگره خبر داد و افزود: این پروژه به عنوان مهمترین موضوع این کنگره با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: در کارگروه محرومیت زدایی قرار شد تمامی پروژه ها با اولویت مناطق محروم به اسم شهدای منطقه نام گذاری شوند.

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان نیز در این جلسه، اظهار کرد: 217 برنامه شامل ساخت مستند، جمع آوری آثار شهدا، خاطرات شهدا و خانواده های آنها و نیز تدوین کتاب با 72 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 24 پروژه توسط کمیته عمران کنگره ملی شهدای لرستان

اجرای 24 پروژه توسط کمیته عمران کنگره ملی شهدای لرستان